صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فیلم‌های کمدی «عینک قرمز» و «تگزاس۳» در نوبت اکران «امیر جدیدی» نقش منصور بهرامی را بازی می‌کند ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت روز معلم + زمان پخش رقص قلم در دستان شعله | یادی از اسماعیل آشتیانی، شاعر، نقاش و ادیب معاصر «نصرالله شیرین‌آبادی» نوازنده پیشکسوت ویولن درگذشت + علت فوت نگاهی به فیلم سینمایی «مست‌عشق» | تکه‌پاره‌های یک روایت فیلم «رابطه» با بازی زنده یاد «خسرو شکیبایی» + زمان پخش آهنگ «قلب من قلب یه عاشق» دیان را بشنوید + لینک دانلود و متن ترانه پیوند تجربه و هنر در عرصه دانشگاه | گزارشی از کارگاه‌های رویداد «هفته هنر» در مشهد گفتگو با امیرحسین رضازاده، بازیگر مشهدی فیلم «بی بدن» | بازی در آثار جدی را بیشتر دوست دارم لورل و هاردی به تلویزیون می‌آیند + زمان پخش عضو شورای شهر مشهد مقدس: برگزاری جشنواره «حکیم توس» جزو اولویت‌های ماست ما را مباد از دل طوفان گریختن | واکنش شاعران و اهالی ادب به سروده رهبر معظم انقلاب
سرخط خبرها

مجری جدید «کودک شو» مشخص شد

  • کد خبر: ۲۰۱۰۹۹
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
  • ۵
مجری جدید «کودک شو» مشخص شد
مجری جدید برنامه «کودک شو» پس از رفتن پژمان بازغی مشخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز بعد از خداحافظی پژمان بازغی از «کودک شو» و با پایان فصل پنجم، سازندگان این برنامه هم تغییر کردند و تهیه‌کننده و کارگردان فصل جدید «کودک شو» معرفی شدند. ملیکا شریفی‌نیا هم که پیشتر با سریال «نجلا» در قاب تلویزیون ظاهر شده است، گزینه اصلی اجرای این برنامه بعد از پژمان بازغی است. او همراه با پژمان بازغی در برنامه «شب‌های مافیا: زودیاک» در یکی از پلتفرم‌ها هم حاضر شده بود.

علت تغییر سازندگان برنامه هر چند از سوی شبکه نسیم توضیح داده نشده است با این حال اینگونه عنوان کرده‌اند که هر برنامه‌ای برای تداوم مسیر رشد ناگزیر از تغییر و روزآمدی است.

فصل جدید «کودک شو» این روزها در لوکیشنی جدید در مرحله پیش تولید و آماده‌سازی دکورها قرار دارد تا به‌زودی تصویربرداری آن آغاز شود. حسین ربانی غریبی، تهیه‌کننده این فصل از برنامه است و رضا مهرانفر که در فصل‌های اولیه برنامه جزو هسته اصلی برنامه بوده است در فصل جدید کارگردانی را بر عهده دارد.

همچنین طراحی و تولید برنامه با بازی‌ها و آیتم های جدید قرار است پیش برود و به همین منظور دکورهای جدید در حال ساخت است. در حال حاضر مراحل ساخت این دکورها رو به پایان است و به‌زودی در لوکیشن جدید کار جدید می خورد. حسین ربانی غریبی تهیه‌کننده فصل جدید «کودک شو»، تهیه کنندگی برنامه های مانند «نشان مهربانی»، «فانوس دریایی»، «موزه گرد»، «سوره هنر» و… را در کارنامه خود دارد. وی عضو شورای راهبردی شبکه امید هم بوده است.

رضا مهرانفر کارگردان فصل جدید برنامه پیش از این علاوه بر کارگردانی دو فصل ابتدایی «کودک شو»، به عنوان کارگردان با برنامه‌های مختلفی از جمله «اعجوبه‌ها» و «تی ان تی» همکاری داشته است. «کودک شو» از سال ۹۶ پخش خود را از تلویزیون آغاز کرد و تاکنون در پنج فصل روی آنتن قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
2
به نظرم ایشان به درد مجری گری نمی خوره هر انسان عاقلی اینو می دونه با دیدن اجراش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
1
به شریفی نیا بگویید صدا وسیما جای شمانیست هر گردی گردو نیست زنده باد پژمان بازغی
جعفری
Canada
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
0
1
چه سلیقه ای درموردانتخاب مجری داشتید واقعا جای تاسفه شما تست صداازاین خانم نکردید باباخیلی به خودش فشارمیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
0
1
شما را بخدا این خانم مایکل زارعی را با اون تن صدای وحشتناک از مجری برنامه کودک شو حذف کنید
بچه های من می‌ترسند از تن صدا ایشون
ضمنا اگر برنامه کودک شو هست چرا بیشتر والدین فعالند نه بچه ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
0
سلام شخصیت یک مجری خیلی مهم هست،بقل کردن مهمان وتن صدای ایشان وحرکت های غیر حرف ای
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->